دنیای کوچک من

 

چند روزه به معنای واقعی آرامش دارم.یه عالمه سکوت و یه عالمه تنهایی. اما چه فایده هیچوقت خوشبختی من دائمی نیست.پدر و مادر اون بچه میترسند ما دلمون برای بچشون تنگ بشه بنابر این قراره دوباره از فردا بچشون رو بیارند خونه ما.اگه من نخوام هم دلم باید یجوری تنگ بشه.یکی دیگه بچه دار میشه ما باید بزرگ کنیم.اسم خودشون رو هم پدر و مادر گذاشتند.

دوباره اخر ترم داره نزدیک میشه و من یه عالمه کار نکرده دارم بدتر از همه کارای نگارگری که هر روز استادم بهم خبر میده داره دیر میشه، کارهات رو زودتر شروع کن.نمیتونم واقعا حس کار ندارم.میخوام فرش ببافم اما نمیتونم دلم به هیچ کاری نیست.دلم میخواد صبح تا شب فقط بخوابم.این بهترین کاریه الان میتونم انجامش بدم.انگاری هوای بهار بدجوری منو گرفته. این ترم چرا اینجوریه نمیدونم واقعا.



نوشته شده در دو شنبه 11 تير 1391برچسب:,ساعت 23:59 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak