دنیای کوچک من

 

 

یه عالمه خوشحالم.این روزا تونستم حال یه عالمه آدمو بگیرم.چند وقت پیش وقتی میخواستم برم کلاس همه میگفتند برو بابا تو از پس این کارا بر نمیای اما الان همه انگشت به دهن موندند و باورشون نمیشه من بهترین شاگرد کلاس بشم.چقدر خوشحالم که ضایع نشدم.

دیروز توی دانشگاه آبروم رفت.یکی از مهندس های یه شرکت برای تعمییر کوره بهم زنگ زد تا اطلاعات روی پلاک کوره رو براش بخونم .تموم حروف روی پلاک با انگلیسی و بزرگ نوشته شده بود.منم فکر کردم حروف اختصاریه.وقتی ازم پرسید ، منم با اعتماد به نفس شروع به خوندن یکی یکی حروف انگلیسی کردم.بعد از تموم شدن حرفم اون مهندسه با ارامش گفت خانوم نوشته سرامیک. وایییی در اون لحظه دلم میخواست بمیرم.باورم نمیشد همچین سوتی داده باشم. دانشجویی که کلمه سرامیکو نمیتونه بخونه.

این روزا کلی انرژی دارم.خوشحالم.به اندازه تموم روزای قبلی انرژی مثبت دارم.خدایای این روزا رو برام بیشتر کن.



نوشته شده در یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,ساعت 21:26 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak