دنیای کوچک من

 

دلم یه هوای پاک می خواد از  هوای این روزا متنفرم، بوی عید رو میده.بوی گنده عید. دلم گرفته .خیلی برام سخت بود اما باید اتفاق می افتاد . بتی که خودم توی نظرم ساخته بودم شکسته شد.  یه آدم پوشالی با یه عالمه دروغ. کجا میشه یه آدم صادق پیدا کرد.کسی که از اولش با یک رنگی بیاد جلو .دلم لک زده برای یه رفیق.یه کسی که منو برای خودم بخواد .چیزی توی سرش نباشه . به چیزی غیر از دوستیمون فکر نکنه.حیف که پیدا نمیشه....این روزا دلم میخواد تلخی زندگی رو  با شیرینی مرگ از بین ببرم.

یکی از دیوارای دانشگاه را دادن دست ترم اولی ها.حالا تموم شده.پره از ابر و خورشید و این چیزا . فقط مونده کنارش بنویسن شکوفه های زندگی خوش آمدید تا کاملا آدم حس کنه اومده مهد کودک. این دانشگاه با این دیوارها همون کیف های جومونگ رو میطلبه.

 



نوشته شده در جمعه 22 بهمن 1389برچسب:,ساعت 15:36 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak