دنیای کوچک من

 

امروز خیلی روز خوبی بود.خیلی خیلی خوب.از اون روزایی که کم پیش میاد.یه عالمه از لعاب های سفالم عالی در اومد.کلی خوشحالم.بعد از ۸ ماه بالاخره جواب داد.کلی انرژی دارم.دلم میخواد یه عالمه جیغ بکشم.حیف که نمیشه.

اوضاع خونه خیلی بهم ریخته است.تقریبا با میدون جنگ تفاوتی نداره .تحمل کردنش واقعا کار سختی شده.بعضی وقتا دلم میخواد یه تیر هوایی بزنم تا دیگه کسی حرف نزنه. خدا به داد من برسه که چجوری تا اخر عمر میخوام اینجا زندگی کنم.

چند روز دیگه ژوژمان فرشه.خیلی نگرانم.۱۰۰ رج دیگه از فرشم مونده و یه عالمه از بافت گلیم. حتی نمیدونم کی کارای نگارگری رو انجام بدم.همه چی توی هم پیچ خورده.کاملا مغزم هنگ کرده.احتیاج به برنامه دقیق دارم اما نمیدونم باید چکار کنم فقط یه دنیا دلشوره دارم که تمومی نداره.کی این ترم تموم میشه.



نوشته شده در دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,ساعت 1:2 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak