دنیای کوچک من

سفر خوبی بود.البته بخش زیارتیش خوب بود اما  بقیه مواقع خیلی کسل کننده بود و اصلا با روحیه من هماهنگی نداشت.مسافرت با ادم هایی که سنشون بیشتر از منه برام جذابیتی نداره. تمام لحظات حس پیری بهم دست میداد.به هرحال بعد از سال ها دیدن اونجا برام خیلی جذابیت داشت. فعلا که تغییری توی رندگی من ایجاد نشده.شاید الکی امید داشتم با رفتن به اونجا چیزی تغییر بکنه.

امروز ژوژمان فرشم بود.اینقدر انرژی مثبت دارم که قابل وصف نیست.از نظر استاد کارم عالی شده بود.خیلی خوشحالم .بالاخره اونهمه تلاشم جواب داد.

چند روز بیشتر تا ماه رمضان نمونده.از الان حالم گرفته شده.سال پیش واقعا فاجعه بود.حتما امسال از قبل هم سخت تره. تابستون کلی کلاس دارم و توی این گرما روزه گرفتن خیلی غیر قابله تحمله. چقدر همه چیز سخته.



نوشته شده در پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:,ساعت 23:33 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak