دنیای کوچک من

 

 

 

چند روزه دیگه ماه رمضان تموم میشه .به طور کامل هیچی از این ماه نفهمیدم چون حتی یک لحظه هم نتونستم با خدا ارتباط برقرار کنم.انگار یه دیوار بزرگ بینمون کشیده شده.یه دیوار که با هیچی از بین نمیره. دیگه ناامید شدم از اینکه الکی از خدا و اماماش چیزی رو بخوام.قرار نیست چیزی تغییر کنه چون خدا این زندگی رو برای من ساخته پس حتما ازش راضیه.

روزای خوبی رو میگذرونم.روزایی که حداقل اتفاق بدی نمیفته، همین امتیاز بزرگی محسوب میشه.یه عالمه گلیم بافتم و دیگه چند قدم بیشتر تا فروش نمونده.کاشکی نخوره توی ذوقم.خیلی براشون تلاش کردم.این چند روز یه عالمه زبان انگلیسی خوندم. .چند سال فاصله خوندنشو برام خیلی سخت کرده. اما مطمئنم که میتونم از پسش بر بیام. به خودم قول دادم فعلا بخاطر چیزای کوچیک خودمو ناراحت نکنم .اینجوری زندگی راحت تری دارم.فعلا حالم خیلی خوبه و امیدوارم خوب هم بمونه.



نوشته شده در دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,ساعت 21:30 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak