دنیای کوچک من

عاشق هوای این روزام.یه هوای سرد با یه عالمه بارون.دوباره فصل پاییز شروع شد و حس عاشقی من به بارون برگشت. هیچی به اندازه خوردن یه بستنی توی هوای سرد برام لذت بخش نیست. چقدر خوب میشد اگه تمام سال هوا سرد بود، اینجوری واقعا زندگی لذت بخش میشد. رژیم غذاییم جواب داده و حالا یه عالمه لاغر شدم.کلی انرژی مثبت دارم.یه جورایی انگار زندگی چهره خوب خودش رو بهم نشون داده.

 

از کارم استعفا دادم.این کار اصلا با روحیه من همخونی نداشت .به هر حال فعلا وقت زیادی دارم که بتونم یه کار جدید که دوست باشم پیدا کنم.این یک ماه کار کردن کمک زیادی بهم کرد.کمکی که واقعا روی زندگیم تاثیر داشت.چون حس خجالتم و کمبود اعتماد به نفسم رو خیلی زیاد از بین برد. حالا خیلی راحت میتونم نظرمو به بقیه بگم و احساس کمبود نکنم.

دانشگاه بوی غم انگیزی گرفته.همه در مورد اتمام درسم صحبت میکنند .وقتی بهش فکر میکنم استرس شدیدی پیدا میکنم.خیلی سخته که نمیدونم باید چکار کنم یا چه اینده ای در انتظارمه. بین یه عالمه حس های مختلف گیر کردم.



نوشته شده در دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,ساعت 21:33 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak