دنیای کوچک من

روزهای یکنواختی رو میگذرونم.تقریبا زندگیم با یه روال ثابت طی میشه.خوشبختانه هیچ اتفاق بدی نمیفته و این در نوع خودش خیلی خیلی قابل توجه.فکر کنم بالاخره خدا یادش افتاد منم هستم.امیدوارم این آرامش همیشگی باشه.

چند هفته دیگه ژوژمان فلزم برگزار میشه.اینبار تصمیم گرفتیم مراسم رو توی یکی از معتبرترین نمایشگاه های شهر برگزار کنیم.این کار واقعا هیجان انگیزه .فکر این که قراره کارهامون دیده بشه خیلی جذابه. یه عالمه کار نیمه تمام دارم که هنوز آماده ارائه نیستند.اگه هر روز چند ساعت هم کش بیاد بازم وقت کم دارم .خیلی استرس دارم.

برای انتخاب تخصصم خیلی دلم میخواست چوب رو انتخاب کنم اما الان به اجبار و به خاطر شرایط دانشگاه مجبورم فلز رو انتخاب کنم.از آینده این رشته اصلا مطمئن نیستم.نمیدونم انتخاب این رشته کار درستیه یا نه.بدتر ازهمه اینه که هیچ کس غیر از من در تمام آشنایان هنر نخونده و هیچکس نمیتونه بهم مشورت بده یا راهنماییم کنه.چقدر انتخاب سخته.فکر کردن به آینده خیلی وحشتناکه.



نوشته شده در سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:,ساعت 23:21 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak