دنیای کوچک من

فردا توی زندگی من روز بسیار مهمی محسوب میشه.فردا افتتاحیه نمایشگاه برگزار میشه.توی چند هفته گذشته تمام تلاشمو کردم تا همه چیز به بهترین شکل ممکن ارائه بشه.برگزاری یه نمایشگاه عالی بیشتر از اون چیزی که فکرشو میکردم مشکل بود..هیچ وقت فکر نمیکردم نمایشگاه مورد توجه قرار بگیره اما تا الان با چند تا از خبرگزاری های معتبر قرار مصاحبه داریم.یه جورایی غیر قابل پیش بینی بود. فعلا سرو صدای زیادی ایجاد کرده.خدا کنه فردا همه چیز عالی برگزار بشه .

توی این هفته حادثه بدی رخ داد.نیمی از هزینه جمع شده برای نمایشگاه ازم دزدیده شد.حالا مجبورم که همه اون پول رو خودم پرداخت کنم.یه جورایی خستگی تمام این چند هفته تشدید شد.فکر نمیکردم کسی بتونه در عرض چند ثانیه توی دانشگاه همچین کاری رو انجام بده.به هر حال این اتفاق خیلی زیاد انرژی منو گرفت.

بالاخره تکلیف تخصصم مشخص شد.همه چیز به نفعم شد.از طرف دانشگاه اعلام شد که تخصص گروه ما فلز و چوب اعلام شده.یه جورایی صورت مسئله پاک شد و دیگه نیازی ندارم که یکی از این رشته ها رو انتخاب کنم. یه بار سنگین از روی دوشم برداشته شد.



نوشته شده در جمعه 29 دی 1391برچسب:,ساعت 22:58 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak