دنیای کوچک من

این روزها فرصت انجام هیچ کاری رو ندارم.شبانه روز سعی میکنم تا سفارش های کارمو اماده کنم.یه عالمه کار دارم و نمیدونم اول به کدومش برسم.به قول خواهری من یه ماشین هندونه رو با هم بلند کردم. انگاری هیچ تعادلی برای من وجود نداره .یه روز بیکار بیکار، یه موقع هم اینجوری.....

این هفته اتفاق جالبی افتاد.اصلا فکر نمیکردم از نمایشگاه دوم هم استقبالی بشه اما بخاطر استقبال زیاد مردم قرار شده زمان نمایشگاه یک هفته دیگه تمدید بشه.فعلا ما رو جو شدیدی گرفته و تصمیم گرفیم تا فرصتی هست چند تا نمایشگاه دیگه هم برگزار کنیم.اگه بتونم نمایشگاه بین اللملی عید نوروز رو بگیرم یه پیشرفت بزرگ محسوب میشه.

این ترم جزو درسهام پایان نامه رو هم انتخاب کردم.استرس زیادی دارم.خیلی میترسم که نتونم خیلی خوب ارائه بدم.بدتر از همه اینه که استاد راهنمای تئوری کسی انتخاب شده که من واقعا باهاش مشکل دارم و هیچ جوری هم نمیشه عوضش کنم.اینم شانسه منه.با اونهمه ترس حالا باید گیر یه همچین ادمی بیفتم.خدا بخیر بگذرونه .



نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:,ساعت 21:36 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak