دنیای کوچک من

 

نمایشگاه دوم همچنان ادامه داره.بخاطر استقبالی که از کار شده مسئول نمایشگاه ازمون خواسته فعلا بمونیم و عجله ای برای اتمام نیست.فعلا تمام روزهام به صورت تکراری رد میشه.اصلا حال و هوای تحمل عید رو ندارم.دلم نمیخواد به این زودی عید بشه .اونم چه عیدی.تمام عمرم از عیدی که توی ظهر تحویل بشه متنفر بودم و بر عکس عاشق تحویل سال توی نصف شبم. حالا امسال هم عید چندش اوری در پیش دارم.

کار جدیدی رو شروع کردم.درست کردن تخم مرغ رنگی خیلی خیلی هیجان داره.تمام اتاقم پر شده از تخم مرغ رنگی.برای رفع افسردگی کار خوبیه.یه عالمه هم ذوق و هیجان داره.دیگه مجبور نیستم یه ایده محدود رو کار کنم اونقدر تعداد کار زیاده که هر چی به ذهنم رسید به مرحله اجرا برسه.یه عالمه رنگای شاد و طرحای کارتونی.از تمام قسمت های عید فقط از سفره هفت سین و مواد داخلش خوشم میاد.



نوشته شده در شنبه 28 بهمن 1391برچسب:,ساعت 23:54 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak