دنیای کوچک من

این چند هفته زندگی به تمام معنا شکل جهنمی خودش رو بهم نشون داده.تمامه حس خوبی که بخاطر اول شدن ترم پیش بدست اوردم پرید.نمیدونم چه اتفاقی افتاده اما مغزم بطور کامل هنگ کرده.حوصله هیچ کاری رو ندارم و بدتر از همه اینه که باید تا دو روز دیگه موضوع پایان نامه ام رو ارائه بدم ولی مغزم کاملا هنگ کرده و هیچی به ذهنم نمیرسه.وقتی مداد طراحی رو بر میدارم انگاری تمام ذهنم پاک میشه.سه هفته کامله که نتونستم حتی یه طرح کوچیک برای کارام بزنم و حالا یه استاد مذخرف با کلی توهین و تحقیر به من میگه که بخاطر اینکه از بقیه کمتری خودتو ناراحت نکن.دلم میخواد واقعا این ادمو بکشم.چطوری متوجه نمیشه کسی که تا الان رتبه اول دانشگاهو داشته نمیتونه ضعیف باشه؟ نمیدونم چرا اینجوری شدم.خیلی خیلی نگرانم.توی شرایط بحرانی همیشه خراب میکنم و حالا دوباره داره همین اتفاق میفته.

هر چقدر عید نزدیک تر میشه حال من هم بدتر میشه. دلم میخواد چند هفته کامل استراحت کنم و به هیچی فکر نکنم.کاش میشد این ترم مرخصی بگیرم. به شدت بی حوصله ام و اصلا نمیدونم دلیل این حسم چیه.قبلا برنامه ریزی کرده بودم که از نوروز امسال برای ارشد درس بخونم ولی با این شرایط فکر نمیکنم اصلا بتونم لیسانسمو بگیرم.



نوشته شده در شنبه 19 اسفند 1391برچسب:,ساعت 1:26 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak