دنیای کوچک من

امشب اخرین شب سال ۹۱.برخلاف سال های قبل جنبه های مثبت خیلی خیلی بیشتر از جنبه های منفیه .امسال خیلی تلاش کردم که وجود آدم تنفر برانگیز زندگیمو کمتر در نظر بگیرم و همین باعث شده بیشتر احساس خوشبختی کنم. امسال تونستم توی دانشگاه خیلی موفق باشم و چند تا نمایشگاه برگزار کنم و این یعنی یه پله به ارزوهام نزدیک تر بشم. امسال تونستم اعتماد به نفسمو افزایش بدم و ارتباط اجتماعیمو با بقیه قوی تر کردم.امسال تونستم اراده خودمو تقویت کنم و رژیم غذاییمو کاملا رعایت کنم و همین باعث شد خیلی لاغر بشم و این یعنی رسیدن به یکی از آرزوهام. امسال بعد از چندین سال انتظار طلسم مشهد رفتن من شکسته شد.امسال چند بار برای کار کردن تلاش کردم و چندین بار شکست خوردم اما چند بار هم موفق شدم این یه قدم مثبت حساب میشه چون بالاخره از سکون و بدون تلاش بودن بهتره. با فکر کردن به همه اینا میتونم بگم امسال واقعا عالی بود. امیدوارم سال جدید به مراتب بهتر از امسال باشه.

دلم برای عزیزترینم تنگ شده.هر سال وقت عید جای خالیش بیشتر به چشم میاد.چقدر دلم میخواست بازم بود و بعد از عید اولین نفر اونو میدیدم.دلم خیلی خیلی تنگ شده.

 



نوشته شده در سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:,ساعت 23:50 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak