دنیای کوچک من

سال جدید شروع بدی نداشت.یعنی بر خلاف سال های پیش با جنگ و جدال و دعوا و دلخوری شروع نشد.این خودش یه امتیاز بزرگ حساب میشه.کاشکی تمام سال اینجوری باشه.واقعا کشش دعوا رو ندارم.از یه لحاظ دیگه عید خوبی نبود . همه یه جورایی خسیس شدن.حالم گرفته شد.یه عالمه برنامه ریزی برای خرج کردن عیدی هام داشتم ولی الان ...

بیشتر بخش تعطیلات من خلاصه شده توی خوابیدن.حدود ۲۰ ساعت از روز رو خوابم.حس واقعا لذت بخشیه. فعلا تصمیم دارم به جای روزهای سخت اینده خواب ذخیره کنم.چون بعد از تمام شدن تعطیلات کارای پایان نامه شروع میشه.درس های کنکور ارشد شروع میشه.اینقدر کارام زیاده که ترجیح میدم به هیچکدوم فکر نکنم.فعلا خواب مهم تره.

هنوز نتونستم سرخاک عزیترینم برم.یه جورایی حس میکنم اونم نمیخواد منو ببینه.دلم خیلی خیلی براش تنگ شده.چقدر جاش خالیه.



نوشته شده در چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:,ساعت 22:55 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak