دنیای کوچک من

 

تعطیلات عید تمام شد و من هنوز خستگیم بر طرف نشده.چند روز دیگه باید برم دانشگاه و نمیدونم چجوری باید صبح زود بیدار بشم.توی این مدت عادت کردم تا نزدیکی ظهر بخوابم.کاش این تعطیلی یکم بیشتر بود .من هنوز خوابم میاد.چقدر تنبلی خوبه.

چند روز قبل از عید تاریخ تمدید کارت کتابخانه ام بود و خواهری که مسئولیت این کارو قبول کرده بود کارت منو تمدید نکرد و به نظر خودش یه کارت که مال خودشه کافیه. دو روز قبل از عید خواهری احساس قهرمان بودن کرد و برای یکی از اقوام که چند تا کتاب نیاز داشت کتاب گرفت حالا اون کتابا رو نیاورده و منم که قرار بود توی تمام روزهای عید موضوع پایان نامه ام رو دقیق و کامل کنم نتونستم هیچ کتابی بخونم و دوشنبه وقتی میرم دانشگاه باید به استاد جوابگو باشم.نمیدونم چکار کنم.واقعا به هیچ کتابی دسترسی ندارم و یه عالمه دلهره و استرس دارم.

امسال هم سیزده جایی نرفتم.خوشبختانه تونستم از دیدن یه عالمه ادم مذخرف نجات پیدا کنم. الان یه عالمه ارامش دارم و دیگه تا چند هفته اعصابم از رفتارها و حرفای کسی ناراحت نیست.این نکته طلایی این عید محسوب میشه.امسال عید خوبی رو گذروندم امیدوارم سال خوبی هم پیش رو داشته باشم.



نوشته شده در چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:,ساعت 22:20 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak