دنیای کوچک من

امروز ژوژمان فلز برگزار شد.امروز میتونست یکی از بهترین روزای زندگیم باشه.چون کارهام عالی شده بودند و مطمئن بودم نمره خوبی میگیرم و صبح هم یه پیشنهاد کار عالی بهم شد که با چند نفر از دوستام توی یه کارگاه جواهر سازی با امکانات عالی کار کنیم. اما همه چیز خیلی زود خراب شد.استاد فلز که با من رابطه خیلی خوبی داره  یواشکی بهم گفت که مدیر گروه از استادا خواسته همشون منو با نمره 10 بندازن .ولی استاد فلز  قبول نکرده.خیلی شوکه شدم .وقتی سایت نمرات رو دیدم استاد چوب نمره من رو 11 داده بود و گفت با ارفاق ننداختمت. باورم نمیشه که یه استاد میتونه اینقدر بچه باشه.علت این کارش رو هم اینه که از اخلاق من بدش میاد.به نظرش من بهش بی احترامی کردم ولی اصلا نمیتونه یه نمونه بی احترامی منو نام ببره.به نظرش من خیلی تند و سرکشم. چقدر جالبه وقتی حاظر نیستم با یه استاد بگو بخند الکی داشته باشم و صمیمیت الکی پیدا کنم یعنی اخلاقم افتضاحه.نمیدونم چرا اینجوری شد. این حق من نبود.بعد از اون همه تلاش و کار نمره من این نبود. واقعا خسته شدم. همه چیز زندگیم بهم ریخته.

 



نوشته شده در سه شنبه 4 تير 1392برچسب:,ساعت 22:31 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak