دنیای کوچک من

 

 

دیروز سر کلاس عکاسی استاد گفت یه سفارش کار داشتم که باید از چند تا لوله آزمایش عکس میگرفتم داخل این لوله ها میکروب پرورش میدادن.گفت حدودا ده تایی بودن.یهو یکی از بچه های نخبه گفت ببخشید استاد شما چجوری شمردینشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ استاد یکم نگاه کرد گفت خوب شمردم مگه چیه؟؟؟؟؟ اونم گفت آخه بدون میکروسکوپ مگه میشه دید؟؟؟؟ استاد هم با قیافه بهت زده گفت من لوله ها رو گفتم نه میکروبا رو . واقعا این بچه های باهوش کم پیدا میشن.

امروز رفتم رژه نیروی زمینی رو ببینم.همیشه وقتی توی تلویزیون میدیدم همه چی منظم بود .حالا اینجا واقعا خنده دار بود.هرکی یه جوری راه میرفت.یکی وسط رژه تازه یادش اومد از توی جیبش دستکش در بیاره دستش کنه.یکی تفنگش رو بالا بود .یکی رو به پایین.هر کی هر کاری دوست داشت میکرد.نکرده بودن حداقل یه بار قبل از اجرا تمرین کنن.برای تفریح خوب چیزی بود.

دلم یکم تنوع میخواد .از این زندگی یکنواخت خسته شدم........................



نوشته شده در سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:,ساعت 14:49 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak