دنیای کوچک من

 

 

بعضی وقتا عقلم بهم میگه یه کاری رو بکنم وقتی انجامش میدم تا مدت ها قلبم درد میکنه.چون نمیخواستم اون کارو بکنم.الان توی همون شرایط هستم.چند روزه سعی کردم فقط با عقلم تصمیم بگیرم اما قلبم....................

امروز سعی کردم به هیچی فکر نکنم.از صبح رفتم پیاده روی .حدود ۶ ساعت پیاده روی کردم .به این فکر میکردم که چکار کنم تا از این شرایط خلاص بشم.بهترین راه کاره.کاش زودتر یه کاری پیدا کنم .اونوقت اینقدر به چیزای دیگه فکر نمیکنم.دانشگاه خواهشا زودتر باز شو.دیگه خسته شدم.

 دلم میخواد برم یه جایی که هیچکس رو نشناسم.بعضی وقتا فکر میکنم تا چه حد میتونم از افراد دور ورم متنفر باشم. همش یاد حرف دکترم میفتم .یه بار بهم گفت اصلا تو کسی رو هم دوست داری؟ الان که فکر میکنم میبینم جوابی ندارم.



نوشته شده در دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:,ساعت 19:34 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak