دنیای کوچک من

 

امروز قشنگترین و باحال ترین امتحان عمرم رو دادم.

برای این امتحان هیچ منبعی معرفی نشده بود و قرار بود خود استاد  از تحقیق هامون امتحان بگیره .

صبح که من خواب بودم ۲ساعت قبل از امتحان از دانشگاه زنگ زدن که خودتون رو برسونین این درس براش منبع معرفی شده. واقعا شکه شده بودم. به سرعت باد خودمو رسوندم دانشگاه .با بچه ها قرار گذاشتیم هر نفر ۱۰ صفحه از جزوه رو بخونه به بقیه تقلب بده. مراقب امتحان بهمون گفت اشکالی نداره هر چی دلتون میخواد تقلب کنید. ما هم همه با هم مشورتی سوالا رو جواب میدادیم .تا اونجا که بلد بودیم .تا استادمون اومد گفت تقصیر دانشگاهه نباید این کارو میکرد. حالا من راهنماییتون میکنم.وای از سوال اول تا اخرو اینجوری میکرد:خوب این دو گزینه که مسلمه نیست، توی کدوم گزینه مثلا این کلمه رو داره همونه.این راهنماییش بود.تا آخر سوالا رو گفت بعد همه اومدیم بیرون.

قبل از امتحان میخواستیم اعتراض بزاریم یه بار دیگه ازمون امتحان بگیرن اما بعدش گفتیم مگه دیوونه ایم همه میشیم ۲۰ نمیریم اعتراض. عالی ترین امتحانی بود که تا حالا توی این دانشگاه داده بودم.



نوشته شده در جمعه 22 بهمن 1389برچسب:,ساعت 15:27 توسط رها|


آخرين مطالب

Design By : Pichak